POLITYKA PRYWATNOŚCI

KLAUZULA INFORMACYJNA

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest jedna ze spółek Grupy Avimed – z której usług Państwo korzystacie, z którą się kontaktujecie lub na terenie których się znajdujecie:

a) AVIMED Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich ul . Ks. J. Popiełuszki 50, 41-940 Piekary Śląskie,
b) UNI-MED Sp. z o. o. 41-940 Piekary Śląskie, ul. Ks. J. Popiełuszki 50
c) OŚRODEK REHABILITACYJNO-LECZNICZY Sp. z o. o. 43-190 Mikołów, ul. Katowicka 22

2. Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych Katarzynę Wieczorkiewicz, z którą mogą się Państwo skontaktować pisząc na adres e- mail:

a) Dla AVIMED Sp. z o. o. – avimed_daneosobowe@avimed.pl 
b) Dla UNI-MED Sp. z o. o. – unimed_daneosobowe@avimed.pl
c) Dla OŚRODKA REHABILITACYJNO-LECZNICZEGO Sp. z o. o. orl_daneosobowe@avimed.pl

lub na adres siedziby administratorów podane powyżej.

3. Przetwarzamy dane następujących kategorii osób:

a) Pacjentów, oraz osób upoważnionych do uzyskiwania informacji o zdrowiu Pacjenta – w celu udzielania świadczeń zdrowotnych a także zarządzaniem udzielania tych świadczeń ( w tym umawianie wizyt, rejestracja Pacjentów, wydawanie dokumentacji medycznej, rozliczaniem świadczeń) na podstawie przepisów prawa – m.in. ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, aktami wykonawczymi do tej ustawy dotyczącymi zasad prowadzenia dokumentacji medycznej danego rodzaju – przez okres przewidziany w tych przepisach. Szczegóły dotyczące przetwarzania tych danych osobowych znajdują się w każdej placówce, przy stanowisku Rejestracji.
b) Pacjentów – w celach związanych z badaniem satysfakcji i poziomu świadczonych usług oraz w celach marketingowych – po udzieleniu dobrowolnej zgody na poszczególne cele. Dane przetwarzane są do momentu wycofania zgody. Zgodę można wycofać kontaktując się za pośrednictwem danych wskazanych w pkt 2.
c) Osób dzwoniących do rejestracji – w celu podniesienia jakości świadczonych usług a także obrony przed roszczeniami poprzez nagrywanie rozmów jako prawnie uzasadniony interes Administratora – do 90 dni lub w przypadku, kiedy nagranie jest materiałem dowodowym w sprawie o dochodzenie roszczeń – do czasu ich przedawnienia.
d) Osób monitorowanych – w placówkach, w których funkcjonuje monitoring wizyjny – którego celem jest zapewnienie bezpieczeństwa personelu i Pacjentów oraz dokumentowanie przypadków ewentualnych naruszeń jako prawnie uzasadniony interes Administratora. Monitorowane lokalizacje są oznaczone tablicami – umieszczonymi przed wejściem w obszar rejestrowany.
e) Osób kontaktujących się za pośrednictwem formularza kontaktowego – w celu komunikacji związanej z wprowadzonym zapytaniem, przez czas konieczny do załatwienia sprawy, jako prawnie uzasadniony interes Administratora.
f) Użytkowników strony internetowej – W celu analizy ruchu sieciowego, zapewnienia bezpieczeństwa w ramach Serwisu oraz dostosowywania treści do potrzeb użytkowników przetwarzane są dane m.in. dotyczące czasu spędzanego  na stronie, wyświetlanych treści i podstron, wyszukiwanych fraz czy źródło, z którego użytkownik uzyskał dostęp do strony. Dane gromadzone są za pośrednictwem plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki zaakceptowanymi przez danego użytkownika. Działania te traktowane są jako prawnie uzasadniony interes Administratora. Bliższe informacje o stosowanych plikach cookies znajdują się poniżej.

4. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a) Prawo dostępu do danych osobowych.
b) Prawo do sprostowania danych.
c) Prawo do usunięcia danych (zwanego również „prawem do bycia zapomnianym”) – jeśli podstawą jest zgoda na przetwarzanie danych lub kiedy ustał już cel przetwarzania danych.
d) Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes.

5. Jeśli będą Państwo chcieli skorzystać z prawa, które opisaliśmy powyżej – mogą się Państwo z nami skontaktować na wybrany z poniższych sposobów:

a) pisemnie na adres siedziby Administratora
b) mailowo na adres wskazany w pkt 2

Jeśli zdecydują się Państwo skorzystać z powyższych praw, udzielimy Państwu odpowiedzi co do rozpatrzenia wniosku, bez zbędnej zwłoki, jednakże nie później niż w terminie miesiąca od dnia otrzymania żądania. W wyjątkowych przypadkach możemy przedłużyć ten termin zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia.

6. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Jeśli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy prawa, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Przewidywanymi odbiorcami Państwa danych osobowych są:

a) Narodowy Fundusz Zdrowia – w przypadku danych Pacjentów,
b) dostawcy usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz zarządzanie naszą organizacją (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, dostawcom systemu do nagrywania rozmów, dostawcom lub serwisantom sprzętu diagnostycznego, firmom kurierskim i pocztowym, firmy wspierające Administratora w działaniach marketingowych),
c) w przypadku świadczeń udzielanych w ramach służby medycyny pracy – pracodawcy kierujący Państwa na badanie,
d) w przypadku świadczeń realizowanych w ramach Państwa prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych – towarzystwa ubezpieczeniowe lub ich partnerzy, z którymi mają Państwo podpisaną umowę ubezpieczenia;
e) w przypadku potrzeby kontynuacji leczenia, wykonania badania, wykonania interpretacji wyników – partnerzy medyczni Administratora lub inne podmioty uprawnione do otrzymania dokumentacji medycznej zgodnie z przepisami prawa.

8. Pliki cookies.

Pliki cookie są przechowywane na Twoim komputerze podczas odwiedzania naszej strony internetowej. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są przechowywane na dysku twardym przypisanym do przeglądarki, z której korzystasz i przez które pewne informacje przepływają do firmy, która ustawia pliki cookie (w tym przypadku przez nas). Pliki cookie nie mogą uruchamiać programów ani przenosić wirusów na komputer użytkownika. Służą one do tego, aby oferta internetowa była bardziej przyjazna dla użytkownika i ogólnie skuteczna. Nasza strona internetowa wykorzystuje następujące rodzaje plików cookie, których zakres i funkcjonalność zostały wyjaśnione poniżej.

Tymczasowe pliki cookie

Tymczasowe pliki cookie są usuwane automatycznie po zamknięciu przeglądarki. W szczególności należą do nich sesyjne pliki cookie. Przechowują one tak zwany identyfikator sesji, za pomocą którego różne żądania z przeglądarki mogą być przypisywane do wspólnej sesji. Dzięki temu Komputer może zostać rozpoznany po powrocie na naszą stronę internetową. Sesyjne pliki cookie są usuwane po wylogowaniu się lub zamknięciu przeglądarki.

Trwałe pliki cookie

Trwałe pliki cookie są automatycznie usuwane po upływie określonego czasu, który może się różnić w zależności od danego pliku cookie. Możesz usunąć pliki cookie w dowolnym momencie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki. Możesz skonfigurować ustawienia przeglądarki zgodnie ze swoimi preferencjami i na przykład odmówić akceptacji plików cookie stron trzecich lub innych plików cookie. W takim przypadku możesz nie być w stanie korzystać ze wszystkich funkcji naszej strony internetowej.

Cele i podstawy stosowania plików cookies na naszej stronie internetowej

Kategoria

Podstawa prawna

Cel biznesowy / operacyjny

Niezbędne

art. 173 ust. 3 PKE (usługa świadczona drogą elektroniczną na żądanie Użytkownika)

zapewnienie działania kluczowych funkcji Serwisu, bezpieczeństwo, zarządzanie sesją

Funkcjonalne

zgoda Użytkownika (art. 174 PKE)

poprawa użyteczności i personalizacja interfejsu

Analityczne

zgoda Użytkownika (art. 174 PKE)

pomiar ruchu i wydajności Serwisu, statystyka odwiedzin, optymalizacja procesów

Użytkownik może samodzielnie zarządzać cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Wyłączenie cookies niezbędnych może jednak spowodować ograniczenia w funkcjonowaniu Serwisu.

Dane gromadzone przez pliki cookies mogą być przekazywane dostawcom usług IT (hosting, utrzymanie, bezpieczeństwo) oraz partnerom analitycznym (Google LLC) wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celów wskazanych w pkt 3 i zgodnie z RODO, w tym w oparciu o standardowe klauzule umowne przy przekazaniu poza EOG. Nie prowadzimy profilowania ani nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji wywołujących skutki prawne.

Przejdź do treści